Jullov, nyår och snöbus!

Tänkte berätta lite om vad jag har gjort den senaste veckan. Det bästa är väl att börja vid nyår. Jag sov hos Alle från torsdagen till fredagen. På fredagen kom hans mamma med familj och kollade in hans lägenhet och fikade lite. Senare på kvällen kom det några som vi åt tillsammans med. Sedan blev det fest i lägenheten med lugnt folk. För övrigt var det också ett år sedan jag och min kära Alexander träffades<3 Folket drog skapligt så vid två gick vi och lade oss. Det var en härlig kväll med härligt folk! Tråkigt dock att det regnade som as när vi gick ut vid tolvslaget för att titta på fyrverkerierna.

Helgen blev lugn med mest slappande. På lördagen blev det pizza med ett par stycken. På söndagen kom Alles mamma igen för att säga hejdå innan de åkte hem till Gävle igen.

I måndags fyllde ju jag faktiskt 19 år och blev överraskad med frukost på sängen av världens sötaste pojkvän. Lite senare åkte vi hem till mig och på kvällen kom farmor och farfar samt moster med kusiner och firade mig. Mamma är så söt så av henne ska jag få balklänningen som jag redan har beställt.

På tisdagen åkte Alle hem till Finspång igen men kom tillbaka redan på onsdagen igen och hade med sig Freja. Vi hittade på lite med Maja och Freja hemma här innan alla fyra åkte till Finspång för att övernatta i Alles lägenhet. Verkar som de små tyckte om det lilla äventyret;) Maja och jag åkte hem därifrån igår.

Idag fotade jag Vilma som red på Tim ute i snön. Det blev några bilder på Betty som också var med därute. Slänger in några bilder så får ni se. Inte bästa kvalitén på alla bilder precis men det får duga!

Kommentarer
Postat av: Din kära

Fina bilder älskling! =)jäkla Betty o va söt med.. får vill ha begär när man ser henne ju!

2011-01-08 @ 10:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0