Dam-da-da-da-da-da-da-dam.....

Tjolahopp!
har precis kommit hem från skolan. Brukar egentligen sluta innan två på onsdagar men pga två inställda lektioner var jag hemma redan halv 11! Hade bara en lektion vilken var fysik. Inte så värst seriös lektion från min sida. Flum och trött, behöver jag säga något mer? Jag hade bara en lektion igår också, allt på grund av att vi byter schema nästa vecka. Nya schemat förresten.. Ganska så jätteslappt skulle jag påstå! Se själva!


Imorn börjar jag inte förns halv ett, jag kommer alltså få en riktig sovmorgon!

Men jag ska nog gå ut och göra iordning Tim snart och hänga med mamma när hon går!
Hare bäst alla monsterdiggare!


Kommentarer
Postat av: Emma Staaf

Svar: Roligt att du är med och tävlar! :D

2011-03-20 @ 11:29:25
URL: http://emmastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0