Plugg och hästar

Sitter och pluggar till ett psykologiprov vi har imorgon. Det går väl både bra och dåligt. Ska på möte på aktiv imorgon med. Bokade det idag så får vi se om jag kommer igång att träna snart. Victor ska ju bli min personlige tränare och göra mig biff som han säger ;)

Jag sitter och nördar Mandy Moores låt Only Hope från filmen A Walk To Remember. Den är så himla fin! Både låten och filmen. Enda filmen jag någonsin har fällt en tår till.

Idag på hästprofilen red vi och jag hade Muscot. Visst är han söt men det börjar bli lite uttjatat att jag får rida honom nästan jämt. Han är inte riktigt min typ av häst. Det gick skapligt, förutom att han har blivit så himla stark i munnen, tummen ner för det. Annars var det ju kul att hoppa, som vanligt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0