Första advent

Idag är det första advent och ljusstaken är parkerad i fönstret. Följde med familjen till stan idag. Tur att jag inte har några pengar, annars skulle jag nog vara av med dem nu. Hittar så grymt mycket fint jämt när man är i stan. Tårkigt nog var det inte lika grymt väder. Det var typ storm. Visst är det mysigt med snö på vintern men idag var det lite överdrivet. Det var knappt man ville gå de 20 metrarna som det kunde vara till bilen.

Snart dags att åka en runda och shoppa lite julklappar också. Sånt är också grymt kul! Alltid lika roligt att överraska någon med en liten present. Myskänsla på det! Något annat som är mysigt är när man åker förbi alla hus där det står en ljusstake i varje fönster.  Jag älskar verkligen julen! Nu är det inte långt kvar till julafton heller. 26 dagar sisådär :) Längtar som bara den. Allt mys med familjen och släkten och all julmat. Mums!


Det får bli en vinterbild på Tim och mig bara för att det är en så mysig årstid :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0