HEEELG!

Skönt att det är helg! Men sova får man ju inte göra för det. Inte längre i alla fall. Vi ska repa med revyn hela helgen så vi måste vara på skolan kl 10 på "morgonen". Man blir verkligen helt slut av att hålla på med revyn! Det känns typ som hjärnan domnar bort eller nåt. Jag har även fått något djävulskt ont i nacken.

Nu sitter jag och skriver på idrottsuppgiften som ska vara inlämnad idag. Jag måste ha missat papperet med den uppgiften för när Linda visade den i skolan kände jag inte igen den alls.

Jag är sjukt sugen på chips och cola! Särskilt Lay's barbequechips! Men nu ska jag äta mat och se om suget dämpas lite.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Linnea

ÅH, då får man pizza! Lätt det mest värda på hela julrevyn ;) haha

2010-12-17 @ 16:54:56
URL: http://linneastrands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0