Full fart!

Vilken julhelg det har varit! I fredags kom mina mostrar med familj hit och firade jul. Lite senare kom Alle också. Mysig dag med mycket mat, mycket godis och fina julklappar. I lördags åkte Alle och jag hem till honom för att åka till Pelle och Inger och fira lite jul där med. Vi gick hem vid 20 för att jag kände mig så seg och tänkte kolla på en film men båda somnade. På förmiddagen åkte vi in till stan och hämtade hans soffa som vi dumpade i hans lägenhet så nu har jag fått se den också! I går (söndag) följde jag med Alle till hans mormor och träffade hans mostrar och kusiner. De verkar jättehärliga! Senare på kvällen åkte jag hem till Grytgöl igen.. :(

Det var en kort sammanfattning av min julhelg. Jag hoppas ni har haft en lika bra julhelg som jag har haft! Lägger in några bilder som togs på julafton. Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Din kära

Gillar bilden på oss där... speciellt den vänstra halvan, mycket fin del det =) tror ja ska ha den som bakgrund på telefonen =D

2011-04-12 @ 22:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0